Publicat in 23 Aug 2016 la 1:21
18 Nov 2023 la 11:28
Evenimentul s-a petrecut pe DN1 in zona Aeroportului Otopeni din directia Ploiesti spre Bucuresti!
Ma aflam in depasire (a se vedea lumina semnalului de pe parapet), iar in momentul in care m-am apropiat de auto BMW aceasta a inceput manevra de schimbare a benzii catre B1 s-a auzit o bufnitura puternica, capota s-a deschis peste parbriz si o bucata din grila a sarit si se indrepta spre mine (mentionez ca in acel moment eram decapotat si exista pericolul ca acea bucata sa ma loveasca). Am reusit sa franez puternic si sa evit atat bucata de grila cat si coliziunea cu masina in cauza.
Au reusit sa opreasca pe marginea drumului si aparent nimeni ranit.. nu am ramas pentru a nu intra in conflict cu acestia fiind foarte nervos de faptul ca au iesit la drum cu o masina aflata intr-o stare tehnica precara ce pune in pericol viata participantilor la trafic!
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
@promyke: cand a fost ultima oara cand ai verificat la BMW-ul tau cuiul (sau ce e ala) de prindere al capotei?
Sincer.. acum 4 luni cand am revopsit capota pt sablarea cu pietricele.. si nu prea am incredere in mesterii romani.. fie ei si instruiti de bmw 🙂
Si asa, doar ca o observatie. Nu ai mai dat pana acum de cazuri in care masinile au fost reparate si s-au stricat la doua zile? Mi se pare ca ai dat vina pe om degeaba. Nu zic ca a verificat/reparat masina in ultima saptamana/luna/an. Dar cam faci o presupunere pe care nu ai cum sa te bazezi.
Doar zicea, nu dau cu parul. Si eu inclin spre faptul ca omul nu a verificat cuiul, dar nu am pe ce ma baza.
Am tras concluzia ca masina era intr-o stare tehnica precara dintr-un cumul de observatii: in momentul in care a apasat frana s-a aprins un singur bec.. sa zicem ca s-a ars pe drum al doilea.. dar cel suplimentar??? murdaria de pe masina era evident de mult timp acolo.. cand am trecut pe langa masina m-am uitat si la cauciucuri care erau intr-o stare de nedescris… toate aceste lucruri m-au determinat sa concluzionez ca masina se afla intr-o stare tehnica precara in totalitate…
dedicatie pentru soferul de bmw: https://www.youtube.com/watch?v=QLffHGdDn8s
Asta a fost de genul Instant Karma. Dai flashuri asta primesti.. 😉 Din punctul meu de vedere trebuia sa-ti iei o capota in cap sa te saturi de flashuri.
Asta e alt … care se crede detinator de B2.
Si de cand ma rog B2 este rezervata doar reisarilor?? Eu in 10 ani de condus nu am dat niciodata flashuri sa se dea ala din fata mea la o parte. Unii s-au nascut cu mana dreapta pe claxon si cu stanga pe flashuri.. Eu nu m-am nascut asa. Imi pare rau. Crede-ma, daca nu as avea claxon sau flashuri pe masina.. nu le-as simti lipsa.
De cand au fost create Codul Rutier si Legislatia Rutiera care specifica precum ca benzile adiacente (respectiv b1, b2, b3, etc) trebuie folosite strict pentru manevrele de devansare a autoturismului aflat pe b1 si trebuie sa revii pe b1 dupa ce ti-ai terminat manevrele de devansare, iar traficul iti permite acest lucru.
Sper ca te-am lamurit acum si iti recomand sa citesti Codul Rutier si Legislatia Rutiera. Sunt lecturi de exceptie!
Da lectii de legislatie altora nu mie 🙂
daca aveai placerea sa urmaresti cu atentie clipul ai fi observat ca mi-am aratat intentia de a depasi folosind semnalul.. acel flash scurt a fost doar pentru atentionare in cazul in care nu era atent la drum.. in alta ordine de idei consideri a circula pe b2 in cazul in care pe b1 este liber o normalitate???
Asta cu semnalul unde ai mai auzit-o? E aceeasi magarie ca si flashul pe autostrada. Cand dai semnal stanga pe B2 pe un drum cu 2 benzi despartit pe mijloc de blocuri de beton, unde mai vrei sa te duci?
De unde si pana unde asta sa iti arati intentia de a depasi folosind semnaul in conditiile descrise putin mai sus?
Flashul poate fi interpretat ca violenta, semnalizarea stanga inseamna: “te-as depasi, dar nu am pe unde, nu te tragi te rog?”
E la fel cum unii semnalizeaza dreapta ca sa iti indice ca e liber in fata si poti sa ii depasesti.
Eu de exemplu nu suport flashurile de nici un fel, in mare parte din cauza unei sensibilitati crescute la ochii. Si desi incerc sa nu incurc pe nimeni cand circul, unii considera cateodata ca merg prea incet, deci inevitabil primesc atentionari. Cand se intampla sunt mai receptiv la semnalizarea stanga in situatia asta, decat la flashuri.
deci semnalul nu e bun.. flash-ul nu e bun.. depasitul prin dreapta interzis.. deci trebuie sa ma tarai dupa bunul plac al unuia care zace pe b2.. nu?? ai si carnet? conduci in lumea reala?? ai incercat un drum de 4-500km in romania intr-o zi de weekend??
Poate el e ala care se taraie pe B2… 🙂
unde e un radar cand e nevoie ?
vrei sa insinuezi ca mergeam cu viteza peste cea regulamentara???
pai tu sa-mi spui daca am vazut eu bine ca aveai 90 in localitate.
nu eram in interiorul localitatii! eram pe dn1 in afara localitatii unde limita este de 100km/h.. corect??
eu zic sa te mai gandesti. http://goo.gl/107uzi
https://goo.gl/maps/EruZT6eknxw pare localitate aici??
vezi ca ai pus link gresit. uita-te la ala pus de mine.
Ai dreptate! eram in localitate!
I-ai dat blitz si o aprins ceata? Asta da reactie…
I-ai dat blitz … s-a speriat … a vrut sa se catapulteze … :)))))))))
Nu prea tine abs-ul… a fost sanie cativa metrii