Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar.
Seteaza-ti una accesand acest link.
Venind de după curbă, nu te-a văzut şi probabil a zis că e liber dacă s-a băgat taxiul.
Oricum a frânat repede, deci nu poţi să zici că nu s-a asigurat.
În schimb frâna şi reacţia ta – foarte exagerate, chestii d-astea se întâmplă mereu.
nu stiu cat de exagerata a fost reactia avand in vedere ca franarea a fost de pe la 67-70 km/h cu pedala la podea oprindu-ma la cativa cm de ea. si legat de evitare, nu aveam cum sa o colesc pt a nu mai frana asa brusc ca aveam taxiul in stanga. crede ma pe viu e alta treaba
Într-adevăr, este problema ei cum a gestionat asigurarea. Problema ta era dacă în locul ei era un pieton pe trecere.
Sfatul meu este sa încerci s-o lași mai moale în zonele cu vizibilitate scăzută…
greseala mea ca franez ca sa ii feresc pe altii :))) suieratul ala e si din cauza gumelor de iarna de pe ambele masini. nu au fost genul ala de frane sa ma duc taras
Ca sa feresti pe altii? Taxi-ul s-a oprit ‘relativ la timp’, aveai loc sa mergi linistit in treaba ta, fara sa opresti langa el, la fel si in cazul cu masina rosie. Ai probleme serioase de temperament. Daca nu stii estima spatiile si cat loc ai, poate ar trebui sa mai reduci din viteza.
vai de plm…mergi ca o cizma dar compensezi cu tupeul…
agresiv si cu picioarele si cu gura…daca asa ti-ai inceput viata de sofer…nu-ti dau mult timp pana la primul accident provocat…fie ca legal esti tu vinovat sau nu…
Acoperit de regulament la fazele de la 0:25 si 1:25, dar lipsa de anticipare a traficului si de intelegere pentru situatia celorlalti participanti. Eu unu m-as pune in situatia lor, inainte sa ma apuc sa strig la ei…
chiar am fost pus in situatia lor si ce sa vezi, am ajuns la urmatoarea concluzie: cand a fost vina mea mi-am cerut scuze/am pus avariile sau am facut orice alt gest prin care sa arat ca am inteles ca am gresit. nu am aratat m#ie (cum a fost in cazul domnisoarei cu masina rosie ) sau nu am fost nesimtit (cum a fost taximetristul). crede-ma fac zilnic 100-150 de km de Bucuresti, si dupa vreo 9-10 ore de trafic iti vine destul de greu sa te mai stapanesti ca realizezi ca toti conduc de zici ca-s pe biciclete. recunosc, oi fi eu mai turbat de felul meu, da prefer sa arunc doua injuraturi si sa plec mai departe stiind ca am evitat decat sa stau toata ziua pe la asigurari. sincer cred ca le convine si lor….
Nu e vorba de a te pune in situatia lor ci de a conduce anticipativ, altfel singura optiune e reactiva (blanao frana). Nu sunt critici dar impartasesc cateva sfaturi ptr ca traficul nu e alb si negru doar procesul verbal e:
1. drum prost, faruri orbitoare, as fi lasat-o mai moale; loc de evitare identificat pe dreapta acea alveola de parcare
2. curba fara vizibilitate intrat mai usor; un taxi taie calea, o masina iese cu botul -> incetinesc si ma uit daca pot schimba banda daca nu piciorul e pe frana; incetinesc bag a 2-a schimb banda; taxiul daca observi a tras aproape de ax ca sa va evite pe amandoi deci l-ai incomodat putin; nu cred ca e cazul de “cearta” cu o femeie care nu avea vizibilitate …era de mult vizibil iesita, nu te-a suprins pe ultimul metru deci cam tarzie reactia ta (inca erai pe acceleratie, sa treci prin ea?)
3. intersectie aglomerata observi tot in oglimnzi, cum bracheaza si unde se uita altii ca sa iti dai seama cum o iau (nu toti semnalizeaza); lungesti frana ca sa nu te pupe/agate cel din spate, incerci sa fii cat mai previzibil pentru alti participanti la trafic; asigurare-semnal-asigurare si apoi tras de volan/apasat pedala
4. se mai intampla ca unii sa caute ceva si scapa piciorul de pe frana sau sa uite auto-holdul dezactivat, tot ce poti sa faci e sa gasesti repede claxonul, dar chiar si atunci unii nu au reactii prompte 🙁
5. incearca sa vezi de la distanta/printre masini “jumperi” in zone in care pe contrasens traficul e f incet si mai ales in zone de targ piete biserici (multi se risca daca trecerea e prea departe vazand ca masinile avanseaza lent), vezi si colentina cu sau fara garduri;
6. deja e o masina e iesita cam mult cu spatele in banda ta… trebuie sa ti se aprinda beculetele de redus viteza; se vede o urma de taxi bracat reduci si mai mult pentru ca e posibil sa se bage
ionel
3 ani in urma
la 0:39 ai o zebra in fata, tot asa tipai daca trecea un pieton?
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
cauta-ti un username
gata
00:25 – Ușor discutabil faza
la ce anume te referi?
Venind de după curbă, nu te-a văzut şi probabil a zis că e liber dacă s-a băgat taxiul.
Oricum a frânat repede, deci nu poţi să zici că nu s-a asigurat.
În schimb frâna şi reacţia ta – foarte exagerate, chestii d-astea se întâmplă mereu.
nu stiu cat de exagerata a fost reactia avand in vedere ca franarea a fost de pe la 67-70 km/h cu pedala la podea oprindu-ma la cativa cm de ea. si legat de evitare, nu aveam cum sa o colesc pt a nu mai frana asa brusc ca aveam taxiul in stanga. crede ma pe viu e alta treaba
daca se asigura pe bune nu ma mai trezeam cu ea in fata mea. sincer din partea mea e problema ei ca s a luat dupa taxiu
Într-adevăr, este problema ei cum a gestionat asigurarea. Problema ta era dacă în locul ei era un pieton pe trecere.
Sfatul meu este sa încerci s-o lași mai moale în zonele cu vizibilitate scăzută…
recunosc, aveam viteza putin cam mare pt portiunea aia de drum. mi am invatat lectia de atunci mai ales pe virajul ala
E tot ce contează! 😉
Agresiv rau asa cu semnul ala de incepator. Numa frane cu fluieraturi (majoritatea inutile, puteai trece fara sa te opresti sa cobori toti sfintii).
daca am semn de incepator n-am voie sa le atrag atentia celor care fac rahaturi? sau probabil esti genul ala ” n-ai vazut ca m-am bagat?”
Nu, vroia doar să-ți spună, că la cum îți fluieră frânele ca începător, ești un posibil candidat la știrile de la ora 5.Atat!
greseala mea ca franez ca sa ii feresc pe altii :))) suieratul ala e si din cauza gumelor de iarna de pe ambele masini. nu au fost genul ala de frane sa ma duc taras
Deloc,chiar foarte bine,dar le maltratezi rău…oare de ce?…
Ca sa feresti pe altii? Taxi-ul s-a oprit ‘relativ la timp’, aveai loc sa mergi linistit in treaba ta, fara sa opresti langa el, la fel si in cazul cu masina rosie. Ai probleme serioase de temperament. Daca nu stii estima spatiile si cat loc ai, poate ar trebui sa mai reduci din viteza.
vai de plm…mergi ca o cizma dar compensezi cu tupeul…
agresiv si cu picioarele si cu gura…daca asa ti-ai inceput viata de sofer…nu-ti dau mult timp pana la primul accident provocat…fie ca legal esti tu vinovat sau nu…
Acoperit de regulament la fazele de la 0:25 si 1:25, dar lipsa de anticipare a traficului si de intelegere pentru situatia celorlalti participanti. Eu unu m-as pune in situatia lor, inainte sa ma apuc sa strig la ei…
chiar am fost pus in situatia lor si ce sa vezi, am ajuns la urmatoarea concluzie: cand a fost vina mea mi-am cerut scuze/am pus avariile sau am facut orice alt gest prin care sa arat ca am inteles ca am gresit. nu am aratat m#ie (cum a fost in cazul domnisoarei cu masina rosie ) sau nu am fost nesimtit (cum a fost taximetristul). crede-ma fac zilnic 100-150 de km de Bucuresti, si dupa vreo 9-10 ore de trafic iti vine destul de greu sa te mai stapanesti ca realizezi ca toti conduc de zici ca-s pe biciclete. recunosc, oi fi eu mai turbat de felul meu, da prefer sa arunc doua injuraturi si sa plec mai departe stiind ca am evitat decat sa stau toata ziua pe la asigurari. sincer cred ca le convine si lor….
Nu e vorba de a te pune in situatia lor ci de a conduce anticipativ, altfel singura optiune e reactiva (blanao frana). Nu sunt critici dar impartasesc cateva sfaturi ptr ca traficul nu e alb si negru doar procesul verbal e:
1. drum prost, faruri orbitoare, as fi lasat-o mai moale; loc de evitare identificat pe dreapta acea alveola de parcare
2. curba fara vizibilitate intrat mai usor; un taxi taie calea, o masina iese cu botul -> incetinesc si ma uit daca pot schimba banda daca nu piciorul e pe frana; incetinesc bag a 2-a schimb banda; taxiul daca observi a tras aproape de ax ca sa va evite pe amandoi deci l-ai incomodat putin; nu cred ca e cazul de “cearta” cu o femeie care nu avea vizibilitate …era de mult vizibil iesita, nu te-a suprins pe ultimul metru deci cam tarzie reactia ta (inca erai pe acceleratie, sa treci prin ea?)
3. intersectie aglomerata observi tot in oglimnzi, cum bracheaza si unde se uita altii ca sa iti dai seama cum o iau (nu toti semnalizeaza); lungesti frana ca sa nu te pupe/agate cel din spate, incerci sa fii cat mai previzibil pentru alti participanti la trafic; asigurare-semnal-asigurare si apoi tras de volan/apasat pedala
4. se mai intampla ca unii sa caute ceva si scapa piciorul de pe frana sau sa uite auto-holdul dezactivat, tot ce poti sa faci e sa gasesti repede claxonul, dar chiar si atunci unii nu au reactii prompte 🙁
5. incearca sa vezi de la distanta/printre masini “jumperi” in zone in care pe contrasens traficul e f incet si mai ales in zone de targ piete biserici (multi se risca daca trecerea e prea departe vazand ca masinile avanseaza lent), vezi si colentina cu sau fara garduri;
6. deja e o masina e iesita cam mult cu spatele in banda ta… trebuie sa ti se aprinda beculetele de redus viteza; se vede o urma de taxi bracat reduci si mai mult pentru ca e posibil sa se bage
la 0:39 ai o zebra in fata, tot asa tipai daca trecea un pieton?
daca era pieton il vedeam imediat dupa viraj si stiam clar ce intentii are. mai bine o lasai asa….
Ce masina ai boss? Nu de alta dar sa nu doresc nici dusmanilor asa ceva, frane mai bune am la Lime.
din moment ce masina a iesit la itp (luat pe bune) in parametrii optimi de franare de unde pana unde ai dedus tu ca am frane proaste?