Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar.
Seteaza-ti una accesand acest link.
Pacat ca nu exista butonul de minus. Ai exagerat si la faza cu Range Roverul si la cea cu Citroenul(in ambele era ditamai distanta – deci las-o mai usor si nu te mai purta de parca ai conduce un TIR).
iar la faza cu microbuzul sa nu imi zi ca nu l-ai putut evita… a gresit omul dar de aici si pana la a-i lovi masina e cale lunga
oare cum ar fi ca de fiecare data cand cineva gresteste in trafic sa incepe sa ne injuram, batem… sa ne distrugem masinile…. unde mama dracului am ajunge?
daca nu cunoaste legislatie rutiera n-are de unde sti ca la faza cu microbuzul daca ar fi fost in masina era vinovat de accident…
pai microbuzul ala semnalizeaza din timp…nu taie calea…nu franeaza brusc….ce scuze sa ai ca ai intrat in el? doar ca esti cascat sau cu chef de scandal si-ti meriti soarta…
@Ruhestand – eu văd o pistă de biciclete acolo unde a oprit microbuzul, deci oprirea aia e cam ilegală și a incomodat biciclistul care circula regulamentar.
@Tibike: deci daca opresti pe B1 e lagal, dar sa opresti pe pista pentru biciclete e ilegal….buna asta. Ilegal puteai sa spui ca e pentru ca ii interzice semnul de pe stalp. Trebuie sa invatati sa faceti diferenta intre oprire si parcare/stationare…
in plus…in caz de accident, ala oprit aiurea poate lua maxim o amenda…vinovat pica tot zmeul asta care merge pe bicicleta de parca ar avea tanc…eu unul nu-l vad bine deloc avand in vedere ce stil de mers are…
@Ruhestand – dacă pista este semnalizată corespunzător ca pistă obligatorie pentru bicicliști (nu văd indicatoare pe filmare, dar bănuiesc că marcajul e completat cu indicatoare) atunci da, e ilegal să circuli pe ea (Art. 160 (3) din HG 1391/2006) și să oprești pe ea (Art. 142 (e) din HG 1391/2006). Chiar și dacă nu ar fi pistă, la 4:15 dubistul a schimbat banda iar biciclistul începe concomitent să frâneze, mie îmi sună a neasigurare la schimbarea benzii. Plus, am impresia că din dubă coboară un pasager și deci nu s-ar aplica semnul de pe stâlp. Cât despre stilul de mers al biciclistului, eu îi dau bile albe că își alocă spațiu generos când circulă, e o metodă recomandată de a evita atingerile; iar exteriorizările i le înțeleg perfect, și e nevoie de mai mulți care să dea din coate la fel ca el ca să înțeleagă și șoferii că bicicliștii au dreptul să fie pe șosea și că au nevoie să fie tratați cu mai multă atenție decât o mașină de două tone.
tu, retardule care crezi ca e strada lu mata, nu o s-o sfarsesti bine, (in sensul ca o sa calce careva pana la urma),
tu in cretinatatea ta , ai pretentia ca si autobuzul ala sa se fereasca ca sa faci tu tumbe pe strada.
Jegosi ca tine strica imaginea celor care merg corect pe bicicleta, corect si cu bun simt mai ales…
Plus.
La ultima fază: vezi Art 63 (2) (a) din OUG 195/2002; nu este considerată oprire atunci când o faci ca să urce/coboare pasagerii. A oprit ok acolo, fără să intre pe pistă; în schimb, greșeala lui a fost că nu și-a atenționat pasagerii să fie atenți la bicicliști și să vă lase să treceți înainte să coboare.
Tu cand faci slalom te asiguri si cand te bagi in fata altor masini?
La faza cu roveru a pastrat distanta deci tu ai gresit.
La faza cu microbuzul daca stopul il spargeai iar soferul vedea tu erai de vina si bun de plata.
In concluzie la unele faze ai avut dreptate iar la altele nu prea.
Am inteles…deci daca nu sunt taximetrist, nu mai coboara nimeni din masina…ca altfel e ilegal sa ma opresc pe B1 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
P.S. N-am citit legislatia pentru biciclisti :)))))))))) dar la moto/auto zice ca in momentul in care depasesti te asiguri ca nu il obligi pe cel din spate sa faca vreo manevra ( inclusiv sa franeze 5 secunde )…intelegi tu la ce ma refer !
Omule esti putin debil mintal la faza cu Range Rover-ul nici nu ti-a taiat calea dar ma rog ce poti sa-i ceri unui fatalau ca are un DHS la 1.500lei si se crede biciclist de weekend.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
Pacat ca nu exista butonul de minus. Ai exagerat si la faza cu Range Roverul si la cea cu Citroenul(in ambele era ditamai distanta – deci las-o mai usor si nu te mai purta de parca ai conduce un TIR).
pardon , la faza cu Citroenul aveai dreptate
Ești conșstient că, camera depărtează destul de mult nu? Să fi sănătos.
iar la faza cu microbuzul sa nu imi zi ca nu l-ai putut evita… a gresit omul dar de aici si pana la a-i lovi masina e cale lunga
oare cum ar fi ca de fiecare data cand cineva gresteste in trafic sa incepe sa ne injuram, batem… sa ne distrugem masinile…. unde mama dracului am ajunge?
daca nu cunoaste legislatie rutiera n-are de unde sti ca la faza cu microbuzul daca ar fi fost in masina era vinovat de accident…
pai microbuzul ala semnalizeaza din timp…nu taie calea…nu franeaza brusc….ce scuze sa ai ca ai intrat in el? doar ca esti cascat sau cu chef de scandal si-ti meriti soarta…
@Ruhestand – eu văd o pistă de biciclete acolo unde a oprit microbuzul, deci oprirea aia e cam ilegală și a incomodat biciclistul care circula regulamentar.
@Tibike: deci daca opresti pe B1 e lagal, dar sa opresti pe pista pentru biciclete e ilegal….buna asta. Ilegal puteai sa spui ca e pentru ca ii interzice semnul de pe stalp. Trebuie sa invatati sa faceti diferenta intre oprire si parcare/stationare…
in plus…in caz de accident, ala oprit aiurea poate lua maxim o amenda…vinovat pica tot zmeul asta care merge pe bicicleta de parca ar avea tanc…eu unul nu-l vad bine deloc avand in vedere ce stil de mers are…
@Ruhestand – dacă pista este semnalizată corespunzător ca pistă obligatorie pentru bicicliști (nu văd indicatoare pe filmare, dar bănuiesc că marcajul e completat cu indicatoare) atunci da, e ilegal să circuli pe ea (Art. 160 (3) din HG 1391/2006) și să oprești pe ea (Art. 142 (e) din HG 1391/2006). Chiar și dacă nu ar fi pistă, la 4:15 dubistul a schimbat banda iar biciclistul începe concomitent să frâneze, mie îmi sună a neasigurare la schimbarea benzii. Plus, am impresia că din dubă coboară un pasager și deci nu s-ar aplica semnul de pe stâlp. Cât despre stilul de mers al biciclistului, eu îi dau bile albe că își alocă spațiu generos când circulă, e o metodă recomandată de a evita atingerile; iar exteriorizările i le înțeleg perfect, și e nevoie de mai mulți care să dea din coate la fel ca el ca să înțeleagă și șoferii că bicicliștii au dreptul să fie pe șosea și că au nevoie să fie tratați cu mai multă atenție decât o mașină de două tone.
s-a umplut si aici de trolli aka mari mesteri in a da sfaturi
cu stilul asta o sa ajungi in curand in spital…parerea mea
tu, retardule care crezi ca e strada lu mata, nu o s-o sfarsesti bine, (in sensul ca o sa calce careva pana la urma),
tu in cretinatatea ta , ai pretentia ca si autobuzul ala sa se fereasca ca sa faci tu tumbe pe strada.
Jegosi ca tine strica imaginea celor care merg corect pe bicicleta, corect si cu bun simt mai ales…
vorbeste ba frumos de’te’n plm !
Plus.
La ultima fază: vezi Art 63 (2) (a) din OUG 195/2002; nu este considerată oprire atunci când o faci ca să urce/coboare pasagerii. A oprit ok acolo, fără să intre pe pistă; în schimb, greșeala lui a fost că nu și-a atenționat pasagerii să fie atenți la bicicliști și să vă lase să treceți înainte să coboare.
Tu cand faci slalom te asiguri si cand te bagi in fata altor masini?
La faza cu roveru a pastrat distanta deci tu ai gresit.
La faza cu microbuzul daca stopul il spargeai iar soferul vedea tu erai de vina si bun de plata.
In concluzie la unele faze ai avut dreptate iar la altele nu prea.
Am inteles…deci daca nu sunt taximetrist, nu mai coboara nimeni din masina…ca altfel e ilegal sa ma opresc pe B1 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
P.S. N-am citit legislatia pentru biciclisti :)))))))))) dar la moto/auto zice ca in momentul in care depasesti te asiguri ca nu il obligi pe cel din spate sa faca vreo manevra ( inclusiv sa franeze 5 secunde )…intelegi tu la ce ma refer !
Toate bune !
Pasageri pot sa coboare unde au voie nu unde vor ei.
Cu privire la oprirea pentru imbarcarea/debarcarea pasagerilor exista reglementari diferita fata de orice alta oprire voluntara.
Nu stiu cum e la tractor, dar la auto/moto am voie sa ma opresc pe B1 pentru a da pasagerii jos !
aha deci sa inteleg ca daca ai masina in spate si trebuie sa opresti o faci nu ? te doare in p*** de restu lumii
daca erai mai tanar, te adoptam.
Omule esti putin debil mintal la faza cu Range Rover-ul nici nu ti-a taiat calea dar ma rog ce poti sa-i ceri unui fatalau ca are un DHS la 1.500lei si se crede biciclist de weekend.
Si cand te gandesti ca unii au masini mai ieftine decat o bicicleta… soferi de weekend presupun !?