Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar.
Seteaza-ti una accesand acest link.
Karma nu ii o catea… daca era macar exigenta ti-o luai si tu.
Legat de Fordul care a facut buba, cred ca i s-a facut buba de un balalu ca tine care nu stie sa circule, dar care l-a si acrosat. Adica TIR-ul in cazul asta.
Eu as zice mai degraba ca el a acrosat remorca :)) adicaaaaa….. E PROST . In conditiile in care camionul era OPRIT pe acostament :)) Ca sa evitam polemici , daca nu era oprit camionul , cioburile de pe jos trebuiau sa fie in spatele remorcii cu mult si nu acolo unde sunt :))
@gabi_san: spre deosebire de tine eu as stii cum sa circul acolo. Nu fii marlan, ca stii bine ce am vrut sa zic si mai jos observ ca te simti cu musca pe caciula. 😉
Mers pe acostament ca autorul, autotrenul oprit sau viteza mica, viteazul a tras de volan tarziu si l-a atins, ricosand in boscheti. Bine ca nu l-a pizdificat careva direct de pe contrasens
@Thomas, da merg SI pe acostament decat sa-mi umple altii frigiderul cu carne. Legal cu 100km/h la ora NU REZISTI un drum B-BZ sa circuli corect numai pe banda de circulatie, si la 140-150 tot se gaseste “un destept” sa te flashu-iasca si imediat ce te-a depasit sa-ti franeze in fata! Dar ce sa faci, multi stiu, putin cunosc.
Ca sa poti merge regulamentar acolo fie ai nervi de otel, fie camion de mare tonaj. Mai grav e ca multi habar nu au ce e cu “banda” aceea mai ingusta si te preseaza sa treci pe ea. La un drum Ploiesti-Buzau am incercat sa fiu regulamentar. Pana la Albesti, m-au albit multi cu flash-uri, claxoane si frane in bot.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
peventiv cititi regulamentul despre comentarii.
http://failtrafic.ro/regulament/
Karma nu ii o catea… daca era macar exigenta ti-o luai si tu.
Legat de Fordul care a facut buba, cred ca i s-a facut buba de un balalu ca tine care nu stie sa circule, dar care l-a si acrosat. Adica TIR-ul in cazul asta.
Eu as zice mai degraba ca el a acrosat remorca :)) adicaaaaa….. E PROST . In conditiile in care camionul era OPRIT pe acostament :)) Ca sa evitam polemici , daca nu era oprit camionul , cioburile de pe jos trebuiau sa fie in spatele remorcii cu mult si nu acolo unde sunt :))
polemici evitam, ca nu m-am gandit la asta… poate fi asa cum spui tu.
ma cam indoiesc
Iuda, lasa-l! A auzit de e85 din clipurile tale si de la tv!
@gabi_san: spre deosebire de tine eu as stii cum sa circul acolo. Nu fii marlan, ca stii bine ce am vrut sa zic si mai jos observ ca te simti cu musca pe caciula. 😉
era o ipoteza, am folosit “cred” nu am zis ca detin adevarul absolut.
Mers pe acostament ca autorul, autotrenul oprit sau viteza mica, viteazul a tras de volan tarziu si l-a atins, ricosand in boscheti. Bine ca nu l-a pizdificat careva direct de pe contrasens
ar mai fi si mers pe banda normala, evitat pe unul in depasire, si infipt in TIR
@Thomas, da merg SI pe acostament decat sa-mi umple altii frigiderul cu carne. Legal cu 100km/h la ora NU REZISTI un drum B-BZ sa circuli corect numai pe banda de circulatie, si la 140-150 tot se gaseste “un destept” sa te flashu-iasca si imediat ce te-a depasit sa-ti franeze in fata! Dar ce sa faci, multi stiu, putin cunosc.
E interesant ca te simti si simti nevoia de scuze.
Se pare ca la crosetat i-a iesit un ochi pe dos…
E85, din intamplare?
Da celebrul e85!
Ca sa poti merge regulamentar acolo fie ai nervi de otel, fie camion de mare tonaj. Mai grav e ca multi habar nu au ce e cu “banda” aceea mai ingusta si te preseaza sa treci pe ea. La un drum Ploiesti-Buzau am incercat sa fiu regulamentar. Pana la Albesti, m-au albit multi cu flash-uri, claxoane si frane in bot.