Audi A3 8L Ambiente  

New Member

 Audi A3 8L Ambiente 

Anul Fabricatiei - 2001
Cod Motor AVU ( 1.6 ) 75kW
Cod Cutie DUU ( 5S )
Interior Alcantara ( Fete Usi , Cotiera , Scaune / Bancheta , Tetiere )
Climatronicul de pe B5 facelfit ,fara incalzire in scaune :(
Ceasuri VDO nu MM ( slava domnului)
Insertii mahon in consola centrala
Ornamentul Schimbator imbracat in mahon
Culoarea este una mai deosebita - Hibiscus Red Pearl Metallic -
Audi Chorus 1 + cele 4 boxe + amplif/woofer (unul dintre cele mai mari dezavantaje , la acest chorus 1 nu ii pot pune magazie cd -yatour- si sunt nevoie sa folosesc un modulator FM , foarte foarte urat... )
Volan 4 spite fara comenzi
Jante Aliaj 15 / Masina a venit cu cauciucuri vara 195/65/15 (ceva firma italiana)
Fara trapa :(
Antena este smulsa,am doar chestia aia de plastic,nu ascult eu radio dar este inestetic
ESP
Minidot
Suport Pahar ;)
Covorasele de la mama ei, chiar daca nu sunt din cauciuc si se curata foarte greu arata foarte foarte bine
Masina am cumparat-o la 179.120 (Nu stiu daca sunt reali,am primit carte service dar Dumnezeu stie,interiorul nu este uzat,singura chestie ce prezinta urme de uzura este blocul de lumini,in acte -cel de vanzare cumparare,si in cartea service apare un singur nume , o anume doamna Lili Lenz nascuta in 59' daca-mi aduc bine aminte cu domiciliul in Bad Buchau (biberach).E cam improbabil ca o masina din 2001 sa aiba asa de putini km , dar totusi nu se vede uzura ,o sa va fac niste poze la cartea service mai tarziu...oricum masina a fost adusa in tara in luna septembrie a anului trecut si de atunci a putrezit intr-un garaj,rugina nu am decat 2 puncte foarte mici langa bandou usa dreapta fata,le-am inecat in vaselina).Directia se comporta exemplar,nu trage stanga/dreapta , fara joc s-a mirat taicamiu cand a vazut :))).O mica problema la cutie, uneori intra in treapta a 1 a mai greu.
Momentan am 189.200 si ma pregatesc sa-i schimb urmatoarele
-Uleiul (immplicit si filtru ulei) ulei ii l-am schimbat la 181.000 ,nu stiu ce dracu era acolo,ca avea o culoare foarte ciudat si un miros intepator... din lipsa de experienta am pus ulei Mobil Super 10w40 , care nu e nici prea prea nici foarte foarte , urmatorul ulei pe care-l va papa va fi motul sau liqui , ma gandesc sa trec pe 5w40 ...
*Am uitat sa mentionez ca imi mananca aproximativ 150 - 200g la 1000 de km (mers oarecum sportiv :)) )
-Distributia , am aici nevoie de sfaturile voastre ,ce producatori sa aleg
-Antigelul
De cand am cumparat masina am schimbat/reparat urmatoarele
-Cumparat Cauciucuri Noi Iarna 195/65/15 - 1100 lei (cu tot cu montat/echilibrat)
-Filtru Habitaclu 40 de lei
-Filtru Benzina 60 de lei
-Filtru Aer 20/30 de lei
-Macarale usa stanga fata , dreapta fata 580 de lei (ambele) , le-am cumparat degeaba pentru ca atunci cand am vrut sa le pun am batut putin in motorase si se pare ca au mers,deci daca e cineva interesat :))
-Ulei Mobil Super 2000 25 per litru cumparat 6 litrii ( In masina intra 4.5 si restul l-am luat pentru completat) - 150 de lei
-Lichid de parbriz SONAX 10l - 50 de lei
-Lichid de frana dot4 vwaudiskodaseat - 25 de lei
-Placute frana fata TRW 160 lei
-Placute frana spate TRW 220 lei
-Discuri Spate 320 lei
-Etrier stanga spate (era blocat , infrana , mi-a stricat discurile) 650 lei
-Chit reparatie etrier dreapta spate 50 de lei ( am curatat pistonasul si am pus alte saibe acolo ) -asta doar incalzea putin,am vrut sa fiu sigur
-Bujii Bosch 80 lei + Fise BERU 460 lei
-Curatare Clapeta acceleratie+recalibrare
-Curatare furtune
-Bara deasupra numarului specifica 8l urile avea vopseaua luata,am revopsit-o

-A intrat un cretin in mine si mi-a luat vopseaua de pe usile stanga(nu foarte tare, putin langa bandou),am revopsit partile pe asigurarea lui

-Ieri m-a lasat in drum 🙂 , a ramas cu contactul pus si moarta,nu a pornit nici impinsa, nici pornita pe baterie....am dus-o la garaj si maine urmeaza sa o rezolv...tot maine o sa schimb distributia,uleiul,filtre si o sa segmentez motorul.Dupa toate acestea daca se va comporta frumos m-as gandi la un chiptuning sau engine swap (putin probabil deoarece este foarte costisitor si masina trebuie sa urmeze multe modificari..  acel cod motor BAM ( 1.8 Turbo 20V ) ce scoate 225 CP si si cuplu 300 NM )

(Nu,nu merg cu ea subturata , de obicei merg pe la 2200 .. acolo era in decelerare.)

 

Edited: 2 luni  ago
ReplyQuote
Posted : 19/06/2017 2:23 pm
RebounD11
Estimable Member

Fara trapa :(

Asta e chestie de preferinta... eu nu suport masinile cu trapa, singurele care imi plac mai putin sunt decapotabilele 🙂

E cam improbabil ca o masina din 2001 sa aiba asa de putini km

Nu neaparat. A mea e din 2001 si e la mine in familie practic de noua. Am putin peste 200k km... si asta doar pentru ca am inceput sa ma plimb prin strainatate cu ea de cand mi-am permis vacantele de genul 🙂 Prin Deva nu ajungea la atatia km nici peste 5 ani.

O mica problema la cutie, uneori intra in treapta a 1 a mai greu.

Timoneria. Trebe din cand in cand verificata (uleiul din cutie, cablurile... se mai intind) E oarecum normal. E treapta cu cel mai mare cuplu, fortata cel mai mult si mai des mai ales daca conduci sportiv 🙂

Sa o stapanesti sanatos, si ca recomandare, nu iti pue numarul de inmatriculare pe net. Nu stii ce idiot cauta o sigla sau un ornament de la o masina ca a ta, ca sa nu zic de razbunari si alte cele. 😀

ReplyQuote
Posted : 19/06/2017 3:54 pm Gabriel Iancu liked
  
Working

Please Login or Register