Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar.
Seteaza-ti una accesand acest link.
Cand franezi violent se poate pierde directia… Am patit ceva similat pe Autostrada Soarelui, cand ma intorceam de la Bucuresti catre Constanta, cand rulam constant pe banda 2 cu 130-135km/h si apropiindu-ma de “jipan negru” care rula un coloana cu un tir pe banda 1 (cam cu 90-100km/h). Cand am ajuns la o lungime de masina de acel “jipan”, acesta a inceput sa schimbe usor directia de mers, intrand pe banda mea… Incercand sa evit eventuala coleziune…, am fost fortat sa reduc viteza undeva la 60 km/h… Totul a fost foarte greu de controlat ca directie… si bine ca nu s-a intamplat nimic… (Nu amintesc ca au fost “stupizi” care au inceput sa dea flasuri…) Dna de pe “jipan” s-a oprit linistita sa butoneze telefonul pe banda de urgenta, ce facea in momentul in care parasise banda de rulare…; dar asta e….
Eu port ochelari de vedere, cu protectie solara si cu “Heliomat” pe culoare gri (nu pe maron)… Sincer ajuta… Recomand un control Oftamologic, macar ca sa spuna ca nu-i nevoie de dioptrii… Oferte sunt multe, si nu fac reclama la ceva anume, dar sa fie ceva de nivem mediu cel putin… (poate nu pot cumpara produse de top…)
Cu aproximativ 150m inainte de confluenta cu breteaua laterala exista indicator “Limita de viteza 30” si “Drum ingustat”… precedate de o limita 40 si de inca o limita 60.
Asta se intampla cand se intalneste un sofer care nu respecta limitarile de viteza cu un sofer care se pisha pe el la volan de frica altui participant la trafic.
inainte de accident avei lejer intre 120 si 140. Daca mergi tare e bine sa intelegi cum gandesc ceilalti si sa previi. Cand ai vazut camionul si masina oprita trebuia sa franezi mediu spre tare deja. Ai cam dormit. ori esti pilot si conduci preventiv, ori mergi regulamentar si conduci cum poti. la final ai mai salvat putin situatia, dar la ce viteza aveai trebuia sa fii mult mai atent.
Mika
2 ani in urma
In primul rand ma bucur ca nimeni nu a patit nimic dar mergeai mult prea tare, plus nu te-a ajutat nici lipsa ta de reactie nici masina, cauciucuri presupun trecute + frane proaste. Eu zic sa intelegi ca nu esti nici pilot, nu esti nici pe circuit si nici nu ai un super car. Un sistem de franare sportiv incepe de la 3-4 euro.
Glumesti. Nici anvelope sportive pentru franare buna nu-si ia cu 3-4 sute de euro. Doar daca are Logan sau ceva de clasa similara, cu roti inguste si altfel spus, o masina la volanul careia trebuie sa stai cuminte sau sa conduci sportiv dar anticipand si cu ochii-n 4. Sa umbli la frane sa le faci performante, stai cuminte. Nu rezolvi doar cu discuri si placute.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
Concluzia politiei ? Sau ati facut amiabila ?
Fiind si balizele alea lovite nu cred ca s-a facut amiabila.
da’ sa nu tragi de tot stanga unde era liber…sa intri si-n el…bolovan
Cand franezi violent se poate pierde directia… Am patit ceva similat pe Autostrada Soarelui, cand ma intorceam de la Bucuresti catre Constanta, cand rulam constant pe banda 2 cu 130-135km/h si apropiindu-ma de “jipan negru” care rula un coloana cu un tir pe banda 1 (cam cu 90-100km/h). Cand am ajuns la o lungime de masina de acel “jipan”, acesta a inceput sa schimbe usor directia de mers, intrand pe banda mea… Incercand sa evit eventuala coleziune…, am fost fortat sa reduc viteza undeva la 60 km/h… Totul a fost foarte greu de controlat ca directie… si bine ca nu s-a intamplat nimic… (Nu amintesc ca au fost “stupizi” care au inceput sa dea flasuri…) Dna de pe “jipan” s-a oprit linistita sa butoneze telefonul pe banda de urgenta, ce facea in momentul in care parasise banda de rulare…; dar asta e….
https://www.decathlon.ro/ochelari-de-soare-mh530-cat3-id_8381295.html ajuta la condusul cu soarele in ochi…
Eu port ochelari de vedere, cu protectie solara si cu “Heliomat” pe culoare gri (nu pe maron)… Sincer ajuta… Recomand un control Oftamologic, macar ca sa spuna ca nu-i nevoie de dioptrii… Oferte sunt multe, si nu fac reclama la ceva anume, dar sa fie ceva de nivem mediu cel putin… (poate nu pot cumpara produse de top…)
Cu aproximativ 150m inainte de confluenta cu breteaua laterala exista indicator “Limita de viteza 30” si “Drum ingustat”… precedate de o limita 40 si de inca o limita 60.
Asta se intampla cand se intalneste un sofer care nu respecta limitarile de viteza cu un sofer care se pisha pe el la volan de frica altui participant la trafic.
inainte de accident avei lejer intre 120 si 140. Daca mergi tare e bine sa intelegi cum gandesc ceilalti si sa previi. Cand ai vazut camionul si masina oprita trebuia sa franezi mediu spre tare deja. Ai cam dormit. ori esti pilot si conduci preventiv, ori mergi regulamentar si conduci cum poti. la final ai mai salvat putin situatia, dar la ce viteza aveai trebuia sa fii mult mai atent.
In primul rand ma bucur ca nimeni nu a patit nimic dar mergeai mult prea tare, plus nu te-a ajutat nici lipsa ta de reactie nici masina, cauciucuri presupun trecute + frane proaste. Eu zic sa intelegi ca nu esti nici pilot, nu esti nici pe circuit si nici nu ai un super car. Un sistem de franare sportiv incepe de la 3-4 euro.
Glumesti. Nici anvelope sportive pentru franare buna nu-si ia cu 3-4 sute de euro. Doar daca are Logan sau ceva de clasa similara, cu roti inguste si altfel spus, o masina la volanul careia trebuie sa stai cuminte sau sa conduci sportiv dar anticipand si cu ochii-n 4. Sa umbli la frane sa le faci performante, stai cuminte. Nu rezolvi doar cu discuri si placute.
@Andrei: ziceam ca incep de la 3-4k (mii) euro nu sute 🙂