Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar.
Seteaza-ti una accesand acest link.
Sper ca a invatat ceva din experienta asta. Pentru cei care se uita si nu vor sa repete gresala: unde te uiti acolo merge si motoreta, nu frana in viraj(cu atat mai mult frana fata) ca se indreapta motoreta, nu lua pasager cu tine cand esti incepator, e bine ca a inceput cu o motoreta de 125.
Nimeni nu s-a nascut invatat… dpmdv nu stiu cum ai putea sa inveti mersul cu pasager pe curbe pana nu patesti asa ceva. Una e sa mergi cu pasager pe drum drept prin poligon, altceva pe serpentine in coborare. E bine ca au scapat usor.
Asta e o gandire gresita. Ai putea mai intai sa inveti sa mergi ingur pe curbe si abia apoi sa mergi cu pasager dar dupa spusele lui (Motor)bike eu inteleg ca nici singurel nu se descurca prea bine.
Moto de 125, echipament corespunzator, viteza mica pana aici toate bune pare cu capu pe umeri dar pasager ? Inteleg ca la scoala de soferi nu a pomenit nimeni de survival reactions, counter steering, point fixation sau throttle control dar sa iei pasager cand tu nu stapanesti cat de cat toate astea…
Pune-l sa scrie pe un caiet “odata ce acceleratia este actionata, acesta este rulata uniform, lin,
si in mod constant pe tot restul curbei” si sa demonteze saua de la pasager macar pana adauga si el inca un 0 in coada la KM.
Recomand primul lucru pe care-l faci, chiar si daca ala se inneaca cu propriul sange, mai intai te asiguri ca cineva opreste masinile inainte sa intre in curba. Altfel o sa fiti doi care se lupta pentru viata lor.
Pentru afisarea pozei de profil, folosim serviciul Gravatar. Seteaza-ti una accesand acest link.
point fixation cu oleaca de panica si fara countersteering. a avut bafta ca n-a cazut in fata fordului…
+lipsa de experienta, era la primele ture cu motorul.
Bine ca a luat si pasager pe acolo cand el nu e cat de cat obisnuit cu motoru…
Am impresia ca a existat contact cu duba.
Duba l-a trantit
Defapt el a intrat in duba.
Logic
Ouch ! Lipsa de experienta plus pasagerul care ingreuneaza motorul… Bine ca n-a fost mai rau, putea sa iasa urat.
Bine ca a avut reactie cel cu fordul albastru..
Sper ca a invatat ceva din experienta asta. Pentru cei care se uita si nu vor sa repete gresala: unde te uiti acolo merge si motoreta, nu frana in viraj(cu atat mai mult frana fata) ca se indreapta motoreta, nu lua pasager cu tine cand esti incepator, e bine ca a inceput cu o motoreta de 125.
Are A1, de aia a luat 125
Ce nesimtit ala cu duba, nu vazuse ca vine maria sa calare… si nici nu s-a uitat in oglinda, al dracu dubist.
Sa-i pupe talpile ca a tras de covrig… Si ca nu i-a cerut niciun ban, nici macar pentu pana ce i-a facut-o…
Cine cui?
Ale omului cu duba
Macar mana, ca daca nu era ala sareau parleazul.
Ce cur are gagica…
Nimeni nu s-a nascut invatat… dpmdv nu stiu cum ai putea sa inveti mersul cu pasager pe curbe pana nu patesti asa ceva. Una e sa mergi cu pasager pe drum drept prin poligon, altceva pe serpentine in coborare. E bine ca au scapat usor.
Asta e o gandire gresita. Ai putea mai intai sa inveti sa mergi ingur pe curbe si abia apoi sa mergi cu pasager dar dupa spusele lui (Motor)bike eu inteleg ca nici singurel nu se descurca prea bine.
da’ care-i faza cu atitudinea ta, (Motor)Bike? Nu esti prieten cu el, sau v-ati certat dupa faza asta?
Adica? Suntem prieteni, il cunosc, dar sunt dezamagit de ce s-a intamplat. Am incercat sa il invat si nu vrea sa priceapa.
Moto de 125, echipament corespunzator, viteza mica pana aici toate bune pare cu capu pe umeri dar pasager ? Inteleg ca la scoala de soferi nu a pomenit nimeni de survival reactions, counter steering, point fixation sau throttle control dar sa iei pasager cand tu nu stapanesti cat de cat toate astea…
Pune-l sa scrie pe un caiet “odata ce acceleratia este actionata, acesta este rulata uniform, lin,
si in mod constant pe tot restul curbei” si sa demonteze saua de la pasager macar pana adauga si el inca un 0 in coada la KM.
Recomand primul lucru pe care-l faci, chiar si daca ala se inneaca cu propriul sange, mai intai te asiguri ca cineva opreste masinile inainte sa intre in curba. Altfel o sa fiti doi care se lupta pentru viata lor.