Ford Focus  

Page 2 / 2 Prev
Rulzy
Eminent Member

Scaunele de piele sunt maro?

ReplyQuote
Posted : 09/06/2016 1:56 pm
RebounD11
Estimable Member

@Rulzy: depinde cine a mancat stricat si cat de stricat 😀

Ai zgariat o masina care arata la fel si dupa aia ai avut remuscari, asa ca ai vrut sa fii sigur ca eram eu sau nu, nu-i asa? (this is a joke)

ReplyQuote
Posted : 09/06/2016 4:28 pm
Rulzy
Eminent Member

Nu i-as face asta, dar daca te-as pune sa-mi arati motorul si sa te apleci putin pe la motor, iar eu sa pun pe cineva sa dea un claxon.

Dar serios, pielea este maronie, nu?

ReplyQuote
Posted : 09/06/2016 5:28 pm
RebounD11
Estimable Member

Nu, nu e. 🙂

ReplyQuote
Posted : 09/06/2016 5:39 pm
RebounD11
Estimable Member

Dupa asta am primit niste bani, mai multi decat aveam nevoie, iar pentru ca cineva s-a gandit ca e profitabil sa furi dopul de la filetul pentru carligul de remorcare (am vazut multe masini ca a mea fara ele, deci ma gandesc ca cineva o avut o cerere mare pentru o piesa de 20 de lei la reprezentanta - eu ma luat-o cu 8), am zis sa folosesc acei bani pt o revopsire a celor mai mari si enervante zgarieturi (cateva pe capota, barele fata si spate, aripile fata si oglinzi, plus dopul care venea nevopsit).

Toate bune si frumoase:

- am primit 800 de lei de la asiguratorul celui cu BMW.

- vopsitul si tot ce presupune el - 550 de lei.

- un bec de ceata H1 - 8 lei

- un dop de cauciuc - 8 lei

Dar pentru ca Murphy nu doarme, a 2-a zi dupa vopsire a fost o furtuna de toata fumusetea in Timisoara cu grindina in zona in care locuiesc cam cat oul de bibilica (dar si mai mare) si au fost si rupte niste grengi maricele din copaci, capota arata ca un ou de pasti dupa ciocnire 🙁 (fara partea de spargere/crapare a capotei, doar vreo 10 urme de lac ciobit)... dar manopera pentru vopsirea capotei nu merita corectare acum. Iniante arata mai rau si a stat asa vreo 2 ani in toate tipurile de vreme fara sa rugineasca in vreun fel.

Intre timp comutatorul care se ocupa de pornirea si oprirea becului de marsarier s-a hotarat ca 15 ani de functionare sunt suficienti, asa ca din restul banilor voi aloca si cat e nevoie pentru chestia asta, ca e enervant si potential periculos sa nu ai bec pe marsarier iar cu ocazia verificarii electrice o sa repar butonul de deschis portbagajul de langa volan care nu mai merge de aproximativ 5-6 ani (deci nu i-am simtit lipsa) 🙂

P.S.: Avantajul de a avea un tinichigiu si un vopsitor cu OCD, mi-au realiniat toate plasticele de la capota, grila si bara, inclusiv faruri pe care le-au si lustruit putin care incepeau sa se matuiasca si le-au schimbat cauciucurile de etanseizare ca li se pareau coapte. Dezavantajul e ca au scos becurile cand au facut manevrele la faruri, iar pozitiile care sunt cu LED le-au pus invers initial, au crezut ca is arse - nu sunt - si mi le-au dat in mana ca nu or gasit inlocuitoare decat "foarte scumpe" si nu or vrut sa imi puna altceva sa nu ma supar 🙂

P.P.S.: Ori neamtul care o asamblat masina initial avea manute de bebelus, ori au angajat chinezi mici si rabdatori, ca preferam sa sap multe zeci de metri de sant decat sa mai schimb/montez pozitiile inapoi in far.

Concluzie: mai am 234 de lei si 10 zgarieturi pe dosul palmelor din partea unui grabit cu BMW via Carpatica ca si 2 problemute electrice de rezolvat.

 

ReplyQuote
Posted : 22/06/2016 7:36 pm
Page 2 / 2 Prev
  
Working

Please Login or Register